flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анонімного опитування

23 вересня 2014, 10:33

Звіт

 

Відповідно до затвердженого головою Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області плану роботи суду на II півріччя 2014 року, мною, помічником голови суду, Горнишевим В.В., з 25.08 по 29.08.14 р. було організовано та проведено анонімне опитування відвідувачів суду, які мали можливість висловити свою думку з питань діяльності суду.

Опитування проводилося добровільно, конфіденційно, з метою поліпшення якості роботи суду та рівня довіри до суду громадян.

 З 25.08 по 29.08.14 р. в опитуванні взяло участь 47 респондентів, мною проаналізовано всі анкети, з яких випливає наступне:

 

-         вік респондентів склав:

з 18 до 25 р. – 12,5%

з 26 до 39 р. – 54,1%

з 40 до 59 р. – 29,1%

з 60 і більше – 4,1%

 

-         респонденти формують своє уявлення про роботу суддів та суду в цілому:

із засобів масової інформації – 8,3 %

із думок та поглядів знайомих і близьких – 8,3 %

із власного досвіду – 83,3 %

 

-         частота звернень респондентів до суду наступна:

уперше – 20,8 %

один раз на кілька років – 37,5 %

близько двох разів на рік – 4,1 %

часто – 37,5 %

 

-         зручність умов перебування громадян в суді (достатність місць для очікування, зручність ознайомлення з матеріалами справи, чистота приміщень, тощо) респонденти визначили наступним чином:

незадовільно – 8,3 %

задовільно – 45,8 %

добре – 33,3 %

відмінно – 12,5 %

 

-         належне забезпечення умов пересування в суді громадян з обмеженими фізичними можливостями (наявність кнопки виклику, пандуси, тощо):

незадовільно – 37,5 %

задовільно – 45,8 %

добре – 16,6 %

відмінно – 0 %

 

-         оцінка ефективності організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ, вчасність розгляду, додержання графіків слухання справ) респонденти визначили наступним чином:

незадовільно – 20,8 %

задовільно – 54,1 %

добре – 16,6 %

відмінно – 8,3 %

 

-         доцільність отримання інформації про час та місце судового розгляду справ за допомогою SMS - повідомлень респонденти оцінили так:

так, це позитивно – 83,3 %

ні, це негативно – 16,6 %

 

-         респондентами надана оцінка організації роботи канцелярій суду (графік прийму документів, зручність їх подання, ввічливість і толерантність працівників апарату суду):

незадовільно – 45,8 %

задовільно – 33,3 %

добре – 16,6 %

відмінно – 4,1 %

 

-         повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору, інша корисна інформація) респонденти оцінили:

незадовільно – 12,5 %

задовільно – 54,1 %

добре – 29,1 %

відмінно – 12,5 %

 

-         задоволеність повнотою інформаційного наповнення офіційного веб-сайту суду є наступною:

позитивно – 62,5 %

задовільно/негативно – 16,6 %

ніколи не чули про його наявність – 20,8 %

 

-         ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду, у т.ч. учасників процесу респонденти оцінили так:

незадовільно – 8,3 %

задовільно – 54,3 %

добре – 20,8 %

відмінно – 8,3 %

важко сказати –  12,5 %

 

 

-         незалежність, справедливість та неупередженість суду при розгляді конкретної справи респондента оцінено:

так, був – 20,8 %

ні, не був – 12,5 %

важко сказати –  66,7 %

 

-         рівень довіри до Хмельницького міськрайонного суду :

позитивний – 20,8 %

негативний – 12,5 %

важко сказати –  66,6 %

 

Окремо слід звернути увагу на побажання та пропозиції відвідувачів суду, зокрема: одним респондентом акцентовано увагу на недостатню ввічливість працівників адміністративної канцелярії, іншим – висловлювалося побажання у цілому ставитися до людей ввічливіше, висловлювалися побажання проведення реформи судової гілки влади, виборності суддів, більше висвітлювання корисної інформації на офіційному веб-сайті суду, створення окремого дня, чи визначення години для подачі позовів адвокатами до канцелярії суду, оскільки часто присутня затяжна черга.  

Результати проведеного опитування вважаю за необхідне взяти до уваги, обговорити проблемні ситуації на зборах суддів, працівників апарату суду, провести навчання апарату, сконцентрувавши увагу на управлінні комунікацією та конфліктними ситуаціями, розглянути альтернативні підходи до реєстрації нових справ в системі документообігу суду.

 

 

 

Помічник голови суду                                                                        В.В. Горнишев